اسکال فراشينگ فينالش کردم!!!
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 68936
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : Awesome!shima
عشق عجيبى به کشتى کج دارم.... کاش منم بينشون بودم!بعضى وقتا خوابشونو ميبينم.....ولى خيلى امکانش زياده که يه روزى ببينمشون.... بگذريم...اينى که ميگم برميگرده به پارسال....سوم راهنمايى...: ورزش داشتيم...حوصلمون سر رفته بود بس که دور حياط دور زديم...دوسه نفر بوديم مث خودم کشتى کجى ولى نه به شدت من....بقيه دوستامونم جلومون بودن...قرار بود دور حياط مدرسه رو 10 دور بزنيم...10دوووووور...اونم حياط به چه بزرگى روووو...آقا يکى از بچه ها داشت جلومون راه ميرفت...حرف کشتى کج شد،جو گير شدم...نفهميدم جنبه نداره رفتم جلو فينيشر ميزو روش زدم!ولى يه جورى بش زدم که زياد چيزيش نشه...آروم!!! يه لحظه احساس کردم دميزم!اون موقه دوس داشتم تم سانگ ميز نواخته بشه،بعدش ميکروفون بدن دستم،بعدش بگم:i,m aaaaaawesome يهو از حس در اومدم....يارو بلند شد...راس راس راه رفت ...اول خيال کردم خبرى نيس...بعد ديدم نه باباااااا رفته به دفتر گفته!!!...خلاصه احضارم کردن دفتر...حالا بيا و درستش کن....چون بچه خوبى بودم بم انظباتمو پس دادن...! ولى اينقد حال داد اسکال فراشينگش کردم....اينقد حاااااال داد....حالا دنبال يه فرصتم که امسال يکيو ddt کنم!!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: